Minden ami érdekel -Biri Kornél-blogja

Ami a múlt, a jelen, és jövő. Történelem, politika, és segítség.

Fotóm
Név:
Lakhely: Budapest-XVIII.ker., Pest, Hungary

2009. december 13., vasárnap

retriever-labrador elveszett, megtalált Dél-Pest vonzáskörzete a XVIII. kerületben.


sziasztok!

Újabb segítség-kérés:

Tudom, sok dolgotok van, de kérem a segítségeteket egy talált kutyus ügyében.
Csütörtökön hozzánk szegődött ez a kb 1,5éves kan retriever-labrador keverék kutyus.
Elvittem állatorvoshoz, amit kívülről meg tudott állapítani, h nagyjából rendben van vele minden.
Valószínű, h foglalkoztak vele, mert az ül vezényszóra hallgat.
Nevelni kell még, de igen jó kutya és nagyon hálásak lennénk - ha segítenétek egy szerető gazdi megtalálásában.

Nagyon megköszönöm, h. figyelmet szenteltetek ránk.


Timi

Megtalálsz:
Szivárvány-Piktor festékbolt XVIII.ker Honvéd utca sarok.

Címkék: , , , , , , ,

2 megjegyzés:

Blogger ivica írta...

Szerintem ezt a kutyát látom kb. 2 napja Pesterzsébeten a Vörösmarty utcában a "Kispiac" környékén. Adtam neki enni, nagyon okos kutya csak egy kicsit félénk. Ha nem lenne szuka kutyám biztos befogadnám.

2010. január 13. 18:01  
Anonymous Noé írta...

A kutyust Dec.12.-én találtuk.sokat foglalkoztunk vele, amennyire időnk csak engedte. Elszökött Dec.24.-én ideiglenes helyéről, és eltőrt a lába,és aki megtalálta, a segítségével végül a Noé állatmenhely karolta fel. Meglátogatták Ők is, Én is, és vittem egy kis támogató csomagot is a Noé számára.
http://www.noeallatotthon.hu/index.php?pid=1&aid=974
Az egy másik kutya lehet egyébként ( Daninak hívtuk, most a noénál Deci)Várja szerető gazdáját!

2010. január 14. 15:28  

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal